Over mij

Mijn naam is Joost Holweg. Na afronding van de Middelbare Hotelschool te Wageningen ben ik Facility Management gaan studeren aan de Hogeschool Diedenoort te Wageningen. In 1999 begon ik mijn carrierre als assistent hoofd hoteldienst bij de Preva Stichting in Den Haag. Na 3,5 jaar operationele aansturing en inkoopervaring werd ik gevraagd als inkoopadviseur facilitaire zaken voor de fusieorganisatie Stichting Saffier. Hier begon het centraliseren en professionaliseren van de inkoopfunctie wat ik nu nog bijna dagelijks doe. In 3,5 jaar tijd heb ik het inkoop en logistieke vakgebied eigen gemaakt en was uiteindelijk Hoofd Inkoop en Logistiek. Een nieuwe uitdaging vond ik vervolgens bij een adviesbureau op het gebied van inkoop voor de gezondheidszorg. Als consultant hielp ik meerdere instellingen bij hun inkoopvraagstuk. Na 2 jaar besloot ik voor mezelf te beginnen en op 1 mei 2008 is HFM Advies opgericht.

Klanten over HFM Advies

AxionContinu heeft voor HFM Advies gekozen om markt en productkennis in te huren en daarmee inkoopvoordelen te behalen voor onze organisatie. Doordat wij hierin samenwerken met een collega ouderenzorg organisatie in de regio wordt het effect nog versterkt door de behaalde schaalvoordelen. In het eerste jaar van samenwerking zijn al snel belangrijke resultaten geboekt. Huub Albreghs Manager Facilitair Bedrijf & Bouw

Meer goede ervaringen

Contactgegevens

HFM Advies - Joost Holweg
Mariendaalseweg 19
6986 CB Angerlo
Tel: 06-50507400

LinkedIn

 
 
Wilt u weten wat HFM Advies voor u kan betekenen?